اسباب بازی دخترانه

برخی از اسباب بازی ها در میان دختر بچه ها محبوبیت بیشتری دارد و این کوچولو ها تمایل بیشتری نسبت به بازی کردن با آنها دارند، البته نمی توان اسباب بازی ها را به طور کامل در دسته بندی دخترانه و یا پسرانه قرار داد، اما نمی توان این حقیقت غیر قابل انکار را پذیرفت که دختر ها به دلیل نوع تربیت و روحیاتی که دارند، علایقی متفاوت نسبت به پسرها دارند که این تفاوت را در انتخاب اسباب بازی های آنها نیز می توان مشاهده کرد. 

دختر شما چند ساله است؟

اسباب بازی دخترانه

پرفروش ترین اسباب بازی های دخترانه

برخی از اسباب بازی ها در میان دختر ها پر طرفدارتر هستند، از این رو فروش بیشتری دارند. ما برای سهولت خرید شما پدر مادر های عزیز این اسباب بازی های پرفروش را در دسته بندی جداگانه قرار دادیم تا شما بتوانید به راحتی اسباب بازی های محبوب کودکانتان را خریداری کنید.

عروسک اسباب بازی

بدون شک عروسک ها اسباب بازی جدایی ناپذیر از دخترها هستند و هیچ اسباب بازی نمی تواند جایگاه عروسک را برای آنها بگیرد. شما در دنیای اسباب بازی می توانید انواع عروسک ها را برای فرزندان خود مطابق با درخواست و سلیقه ی آنها خریداری کنید.

اسباب بازی دخترانه

عروسک پولیشی

عروسک های پولیشی در ابعاد و اندازه ها و اشکال مختلف می توانند هم بازی کودکان شما شوند. دختر بچه ها معمولا به قدری به این عروسک های پولیشی دلبستگی دارند که حتی در هنگام خواب هم آنها را از خود جدا نمی کنند. اگر می خواهید آنها را خوشحال کنید شک نکنید که این عروسک های پولیشی بهترین گزینه برای خوشحالی بی حد و مرز آنها است.

اسباب بازی دخترانه

عروسک بزرگ

عروسک های بزرگ به دلیل اندازه ای که دارند می توانند برای بچه ها جالب باشند و بیشتر توجه آنها را جلب کند. این عروسک های پولیشی متنوع در ابعاد و جنس های مختلفی وجود دارند که شما متناسب با سلیقه ی کودک خود می توانید آنها را خریداری کنید.

اسباب بازی دخترانه

اسباب بازی آشپزخانه

اگر شما هم دختر کوچولو داشته باشید حتما می دانید که اسباب بازی های مرتبط با لوازم آشپزخانه و پخت و پز، برای آنها بسیار جذاب است و با داشتن این اسباب بازی ها می توانند ساعت ها مشغول بازی شوند و از بازی های خود لذت ببرند.

عروسک السا و آنا

السا و آنا دو شخصیت محبوب انیمیشن فروزن، توانستند جایگاه عجیب و بی سابقه ای در دل بچه ها باز کنند. ما در فروشگاه دنیای اسباب بازی، انواع این عروسک ها را در طرح ها و مدل ها و سایز های مختلف برای کودکان شما فراهم کرده ایم و شما می توانید با خرید آنها به راحتی کودکان خود را خوشحال سازید.

اسباب بازی دخترانه

اسباب بازی LoL

اسباب بازی LOL بدون شک برای دختر بچه ها جذابیت بی نظیری دارد. این اسباب بازی انواع متعددی دارد که در فروشگاه دنیای اسباب بازی می توانید تنوع محصولات این برند معتبر را یافته و متناسب با روحیات و سلایق کودک خود این اسباب بازی های سرگرم کننده را برای آنها بخرید.

عروسک پونی

عروسک های پونی در میان دختر بچه ها بسیار محبوب می باشد. این عروسک ها در اندازه ها و رنگ های مختلف در فروشگاه دنیای اسباب بازی وجود دارند و شما می توانید دختر بچه های خود را با این اسباب بازی ها شاد کنید.

اسباب بازی خاله بازی

دختر کوچولو ها از سنین کم علاقه ی زیادی به خاله بازی دارند و ساعت های زیادی را به این بازی اختصاص می دهند و وجود اسباب بازی هایی که بتواند در این بازی ها آنها را همراهی کند لذت بازی آنها را دو چندان می نماید.

اسباب بازی دخترانه

لباس شخصیت کارتونی

شخصیت های محبوب کارتونی برای کودکان از اهمیت زیادی برخوردارند و به تن کردن لباس این شخصیت ها به کودکان حس توصیف نشدنی می دهد، چرا که این شخصیت ها در دنیای آنها نقش قهرمانان آنها را دارند.

اسباب بازی دخترانه

اسلایم

اسلایم ها که آنها را با نام خمیر جادویی می شناسیم، وسیله ای محبوب در میان کودکان است که بهآنها فرصت بازی با استفاده از دست و خلاقیت می دهد. اسلایم ها انواع مختلفی دارند، شما می توانید در فروشگاه دنیای اسباب بازی اسلایم مورد علاقه ی فرزند خود را بیابید و آنها را خوشحال کنید.

اسباب بازی دخترانه

خمیر بازی

خمیر های بازی از قدیمی ترین ابزار سرگرمی برای کودکان می باشند که به آنها اجازه می دهد خلاقانه مشغول ساختن شوند. این خمیر های بازی می توانند ساعت های طولانی کودکان شما را سرگرم کند و آنها را دعوت به خلق کند.

اکسسوری اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک از اهمیت زیادی برخوردار است، شما می توانید اکسسوری های منحصر به فرد و دخترانه مطابق با روحیات و سلایق دختر کوچولو های خود برای تزئین و دکوراسیون اتاق آنها را در فروشگاه دنیای اسباب بازی پیدا کنید و جلوه ای تازه به اتاق آنها بخشید.

اسباب بازی دخترانه

چادر بازی کودک

السا و آنا دو شخصیت محبوب انیمیشن فروزن، توانستند جایگاه عجیب و بی سابقه ای در دل بچه ها باز کنند. ما در فروشگاه دنیای اسباب بازی، انواع این عروسک ها را در طرح ها و مدل ها و سایز های مختلف برای کودکان شما فراهم کرده ایم و شما می توانید با خرید آنها به راحتی کودکان خود را خوشحال سازید.

اسباب بازی دخترانه

درباره خرید اسباب بازی بیشتر بدانید!

تفاوت اسباب بازی دخترانه و پسرانه

برخی از اسباب بازی ها را نمی توان تفکیک جنسیتی نمود، اما برخی از آنها در میان دختر بچه ها مورد پسند تر هستند، مثلا دختر کوچولوی شما ترجیح می دهد تا با لوازم خاله بازی خود بازی کند تا با تفنگ و وسایل جنگی. اما باید گفت که این خصوصیات و روحیات در هر کودک منحصر به فرد می باشد و بازی کردن کودک شما با اسباب بازی هایی که شما آنها را متعلق به جنس مخالف فرزند خود، می پندارید هیچ نشانی از مشکل داشتن کودک شما نخواهد داشت.

بازی های آموزشی برای دختر بچه ها

برخی از بازی ها به دلیل اینکه مهارت و یا خلاقیتی را به فرزند شما آموزش می دهد، جزء بازی های آموزشی دسته بندی می شود. اگر شما هم به فکر رشد ذهنی فرزندان خود هستید از این بازی های فکری غافل نشوید و آنها را برای فرزندان خود خریداری کنید.

راهنمای خرید اسباب بازی دخترانه

اسباب بازی ها نقش پررنگی در زندگی کودکان ما دارند از این رو به هنگام خرید آنها باید دقت لازم را داشت. شما در درجه ی اول باید از متناسب بودن نوع اسباب بازی برای دختران خود اطمینان خاطر کسب نمایید و بعد از آن نسبت به فروشگاه و خرید اینترنتی از آن باید مطمئن شوید، برای خرید بهتر است از فروشگاه اینترنتی خرید نمایید که در یک فروشگاه فیزیکی معتبر فعالیت دارد و کالاهای آنها دارای ضمانت می باشد.

اسباب بازی برای حس همکاری در دختران

برخی از اسباب بازی ها می توانند به فرزندان شما آموزش هایی را در قالب بازی دهند. حس همکاری یکی از مهم ترین مواردی است که دختران باید آن را بیاموزند. در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که اسباب بازی هایی را برای دختران خود انتخاب کنید که بتواند علاوه بر مهارت ها، حس همکاری و مشارکت را در آنها رشد و ارتقا دهد.

برندها